משפחה

איך לבחור מזון לכלב

האם יש לך כלב? לא רק בני אדם משגשגים כשהם נהנים מתזונה איכותית. כולנו אוהבים חיות מחמד וכלבים צריכים להיות בדיוק אותו הדבר. בשורות הבאות נסביר את כל מה שצריך לדעת על מזון טוב לכלבים: איך מזהים אוכל טוב, איך להתאים את הפתרון הטוב ביותר לכלב ועוד.

כיצד לזהות מזון לכלבים באיכות גבוהה

לראשונה, מזון יבש לכלבים ניכר מהמרכיבים מהם הוא עשוי. הוא צריך להכיל את המרכיבים הטבעיים ביותר ואת הכמות הקטנה ביותר של תוספים שנועדו לעבות את הנפח. מזון איכותי יכיל את השילוב המושלם של חלבון וסיבים, פחמימות, מינרלים וויטמינים. מומלץ שזה יהיה מותג בעל מוניטין שמוכר מזון איכותי לכלבים לאורך זמן ובאופן קבוע, כמו אמברוסיה.
עדיפות ליצרנים המבצעים בקרת איכות רציפה ואשר מוצריהם אושרו על ידי בעל הרישיון. טיפ מאוד מועיל בנושא זה – בדקו את רשימת הרכיבים וודאו שהמרכיב החשוב ביותר הוא בשר או חלבון אחר מהחי (למשל דגים). לדוגמה, תוספים כגון דגנים נמצאים ברמות נמוכות במזונות איכותיים. בשר נקי יהיה הרבה יותר נמוך במזון באיכות נמוכה יותר, ולכן זה לא מומלץ.

לספק מזון איכותי המבוסס על גיל וגזע

לא כל סוגי המזון זהים בעצם ומתאימים לכל הגזעים. חלק מהיצרנים מציעים מגוון פתרונות פרימיום בנוסף למזונות הנפוצים. בפרט, ידוע שחלק מהגזעים הם בעלי רגישויות מסוימות, ולכן מזון מבושל צריך להיות בראש סדר העדיפויות עבורם. לגורים יש צרכים תזונתיים אחרים מכיוון שהם דורשים מרכיבי מזון ותכולת אנרגיה גבוהה כדי לתמוך בהתפתחות המוח ומערכת העצבים. כלבים מבוגרים צריכים מזון באיכות גבוהה כדי להקל על תהליך העיכול מבלי לאמץ את גופם.
ישנם יצרני מזון לכלבים איכותיים המציעים פתרונות לכלבים בכל הגדלים. מחקרים הראו שלכלבים קטנים יכולים להיות צרכים תזונתיים שונים מאוד מכלבים גדולים. בחירה במזון איכותי יכולה לצמצם את מספר הביקורים אצל הווטרינר ולהשאיר את הכלב שלכם יותר אנרגטי, אנרגטי ומלא אנרגיה. בנוסף, חומרי הזנה יכולים להאריך את תוחלת החיים של חברך בעל ארבע הרגליים.

מזון לכלבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *